[ovs-dev] merhaba

Captain John captjohn64456354 at aol.com
Sun Mar 17 01:18:15 UTC 2013

Kaptan John degilim,58 yasindayim,Ben bir Amerikan
Yuklenici kulupler,halen istasyonu Kuveyt.

Ben bir is ortak ariyorum, kim, arkadas gibi olacak,
Turkiye'de aile ve is ortagi. Uzun bir sure is ortagi ve
yatirim iCin.

Ben 23.3 milyon dolar Turkiye'de yatirim yapmak isteyen,
her turlu isi size onerebilir.

Ben Cin'de 5 yil Calismak, Afganistan'in 3 yil, ve halen
Kuveyt 2 yil ve i is haline ordusu yuklenici itibaren iki
yillik sure iCinde emekli iCin umut, Ben irtibata yuzden
oldugunu, Turkiye'de ortaklik iCin.

Sen benim adina bu fon almak ve bunun iCin yuksek kar
guvendiginiz herhangi bir is yatirim

daha once iki yil iCerisinde hizmet mayin hukumet tamamlayin.

senin yanit bekliyor.
Kaptan
Camp Arifjan U.S.
Military Base Kuwait