[ovs-dev] hallo

Balboa Escalante balboaescalante at gmail.com
Mon Aug 13 07:39:45 UTC 2018

 My Dear,
With Due Respect And Humanity, I was compelled to write to you under a
humanitarian ground ,i am Mrs.Balboa Escalante 58 yrs old widow from
London,my husband He was a CEO/a textile company owner,business man, a
miner at Kruger mining company in Cambodia.  He was a geologist and
consultant  to several other mining conglomerates operating in Cambodia,
China,France, Taiwan, Japan, Indonesia, Pakistan, Vietnam all in Asia
before he died seven years  ago, i am undergoing medical treatment i have
been diagnosed of Endometrial cancer unfortunately for me my doctor said i
don't have any chance to survive  except by a miracle  The reason why i am
writing you this letter is because i want you to stand as beneficiary to
the sum of my (€3,000,000.00) i don't have any biological child of my own
who will inherit this money, i want to donate this money to support
churches and evangelism i also want to help children and orphanages in your
country Donating this money as charity is the only legacy i can leave
behind after my death, help me to fulfill this goal before i die and please
always remember to pray for me when i die my soul will rest in peace.
Expecting to your message soonest.
Sincerely,
Mrs. Balboa Escalante
Meine Liebste,
Mit gebührendem Respekt und Menschlichkeit war ich gezwungen, Ihnen aus
humanitären Gründen zu schreiben, ich bin Mrs. Balboa Escalante, 58 Jahre
alte Witwe aus London, mein Mann. Er war CEO / Eigentümer einer
Textilfirma, Geschäftsmann, Bergmann bei Kruger Bergbauunternehmen in
Kambodscha. Er war ein Geologe und Berater mehrerer anderer
Bergbaukonzerne, die in Kambodscha, China, Frankreich, Taiwan, Japan,
Indonesien, Pakistan, Vietnam und Asien tätig waren, bevor er vor sieben
Jahren starb. Ich unterzog mich einer medizinischen Behandlung, bei der
Endometriumkrebs diagnostiziert wurde leider für mich mein arzt sagte ich
habe keine chance zu überleben außer durch ein wunder Der Grund, warum ich
schreibe dir diesen Brief ist, weil ich will, dass Sie als Begünstigter auf
die Summe meiner (€ 3.000.000,00) ich nicht stehen Ich habe ein eigenes
biologisches Kind, das dieses Geld erbt, ich möchte dieses Geld spenden, um
Gemeinden und Evangelisation zu unterstützen. Ich möchte auch Kindern und
Waisenhäusern in deinem Land helfen. Dieses Geld als Wohltätigkeit zu
spenden ist das einzige Vermächtnis, das ich hinterlasse Tod, hilf mir,
dieses Ziel zu erreichen, bevor ich sterbe und bitte denke immer daran, für
mich zu beten, wenn ich sterbe, wird meine Seele in Frieden ruhen. Erwarte
deine Nachricht am ehesten.
Mit freundlichen Grüßen,
Frau Balboa Escalante