[ovs-dev] Hallo schatje

Mrs.Susan William victoriavegis at yahoo.com
Sat Feb 9 17:51:42 UTC 2019

Hallo schatje

Ik ben Susan William uit Londen; Ik werk met Royal Bank of Scotland,
Deze brief is zeer bevoorrecht en vereist uw onmiddellijke aandacht.

U ontvangt deze brief omdat uw achternaam verbonden is met een overleden cliënt. Michael, die de nationaliteit van jouw land had.

Eng r. Michael was in 2003 betrokken bij een vliegtuigcrash met de vrouw en drie kinderen. Eng. Michael had een termijnbetaling bij onze bank ter waarde van 4,7 miljoen euro. Sinds de gebeurtenis van de Neerstorting, heeft geen van zijn uitgebreide familie zich gevestigd voor de vordering van dit geld. Het is dringend nodig om een ​​begunstigde bij de bank aan te melden voor de claim van de nalatenschap. De bank heeft onlangs aangifte gedaan van hun beslissing om de nalatenschap van de overheid als enige optie aan te geven, aangezien er geen familieleden van de overledene zijn om het geld te erven.

Gegeven aan uw nationaliteit met Eng. Michael, ik wil je voorstellen aan de bank als begunstigde voor de erfenis. Stuur me je volledige contactgegevens door zodat ik je telefonisch kan bellen voor meer informatie. Ik bied je 50% van het totale bedrag aan zodra het geld is overgemaakt naar je account OK

Ik kijk uit naar uw onmiddellijke reactie.
Vriendelijke groeten,
Susan William