[ovs-dev] Jeg har dårlige nyheter for deg.

Anonymous customer4 at kolumbus.fi
Fri Jul 19 00:56:27 UTC 2019

Jeg hilser deg!

Jeg har dårlige nyheter for deg.
27/04/2019 - På denne dagen hacket jeg operativsystemet ditt og fikk full tilgang til kontoen din.

Hvordan det var:
I programvaren til ruteren som du var tilkoblet den dagen, var det et sikkerhetsproblem.
Jeg hakkede først denne ruteren og plasserte min ondsinnede kode på den.
Da du kom inn på Internett, ble min trojan installert på operativsystemet på enheten din.

Etter det lagde jeg en full dump på disken din (jeg har all adressebok, historie med visning av nettsteder, alle filer, telefonnumre og adresser til alle kontaktene dine).

For en måned siden ønsket jeg å låse enheten og be om en liten sum penger for å låse opp.
Men jeg så på nettstedene du besøker regelmessig, og kom til stor glede av favorittressursene dine.
Jeg snakker om nettsteder for voksne.

Jeg vil si - du er en stor pervert. Du har uberørt fantasi!

Etter det kom en ide til meg.
Jeg laget et skjermbilde av det intime nettstedet hvor du har det gøy (du vet hva det handler om, ikke sant?).
Etter det tok jeg glede av deg (med kameraet på enheten din). Det viste seg vakkert, ikke nøl med.

Jeg er sterkt enig i at du ikke vil gjerne vise bildene dine til dine slektninger, venner eller kolleger.
Jeg tror 400 Euro er et svært lite beløp for stillheten min.
Dessuten tilbrakte jeg mye tid på deg!

Jeg aksepterer penger bare i Bitcoins.
Min BTC-lommebok: 19EkQAXK1cyn6qf2yE52GfQyJ7t8mrSkhP

(Kopier Btc-adresse og lim inn det).

Du vet ikke hvordan du skal fylle ut en Bitcoin lommebok?
Skriv i hvilken som helst søkemotor hvordan du sender penger til btc-lommeboken.
Det er enklere enn å sende penger til et kredittkort!

For betaling har du litt mer enn to dager (nøyaktig 50 timer).
Ikke bekymre deg, timeren starter når du åpner dette brevet. Ja, ja .. det har allerede startet!

Etter betaling, min virus og skitne bilder med deg selvdestrukter automatisk.
Fortellende, hvis jeg ikke mottar spesifisert beløp fra deg, blir enheten din blokkert, og alle kontaktene dine vil motta bilder med "gleder".

Jeg vil at du skal være forsiktig.
Ikke prøv å finne og ødelegge viruset mitt! (Alle dataene dine er allerede lastet opp til en ekstern server)
Ikke prøv å kontakte meg
Ulike sikkerhetstjenester vil ikke hjelpe deg; formatering av en disk eller ødeleggelse av en enhet, hjelper heller ikke, siden dataene dine allerede er på en ekstern server.

 Jeg garanterer deg at jeg ikke vil forstyrre deg igjen etter betaling, siden du ikke er mitt eneste offer.
Dette er en hacker-ærekode.

Fra nå av anbefaler jeg deg å bruke gode antivirusser og oppdatere dem regelmessig (flere ganger om dagen)!

Ikke vær sur på meg, alle har sitt eget arbeid.
Farvel.