[ovs-dev] Oferta darowizny

Azim Hashim Premji test at plurielle.ma
Wed Jun 19 18:52:03 UTC 2019

Dzie4 dobry,
 Jestem Azim Hashim Premji, indyjski potentat biznesowy, inwestor i filantrop. Jestem przewodnicz5cym Wipro Limited. Odda2em 25 procent mojego osobistego maj5tku na cele charytatywne. Zobowi5za2em si9 równieC odda7 reszt9 25% w tym roku 2019. Postanowi2em przekaza7 ci 2 000 000 USD. JeBli jesteB zainteresowany moj5 darowizn5, skontaktuj si9 ze mn5, aby uzyska7 wi9cej informacji. Chc9 równieC, abyB by2 cz9Bci5 mojej Fundacji Charytatywnej po otrzymaniu tych pieni9dzy, abyBmy mogli po25czy7 r9ce, aby pomóc potrzebuj5cym.
 MoCesz równieC przeczyta7 wi9cej o mnie za pomoc5 poniCszego linku
 https://en.wikipedia.org/wiki/Azim_Premji
 Skontaktuj si9, aby uzyska7 wi9cej informacji: hashimazim.premji at gmail.com
Ciep2e pozdrowienie
CEO Wipro Limited