[ovs-dev] (no subject)

Azim Hashim info at kralupy.cz
Fri May 17 18:42:03 UTC 2019

--
Hello ,

       I'm Azim Hashim Premji, an Indian business tycoon, investor,
and philanthropist. I'm the chairman of Wipro Limited. I gave away 25
per
cent of my personal wealth to charity. And I also pledged to give away
the
rest of 25% this year 2019 to Individuals.. I have decided to donate
1,000,000.00 USD to you. If you are interested in my donation, do
contact
me for more info.

You can also read more about me via the link below

 http://en.wikipedia.org/wiki/Azim_Premji

 Warm Regard
 CEO Wipro Limited
 Azim Hashim Premji

Hallo ,

        Ich bin Azim Hashim Premji, ein indischer Wirtschaftsmagnat,
Investor und Philanthrop. Ich bin der Vorsitzende von Wipro Limited. Ich
gab 25 Prozent meines persönlichen Vermögens für wohltätige Zwecke ab.
Und ich habe auch versprochen, den Rest von 25% dieses Jahr 2019 an
Privatpersonen zu verschenken. Ich habe beschlossen, 1.000.000,00 USD an
Sie zu spenden. Wenn Sie an meiner Spende interessiert sind,
kontaktieren
Sie mich für weitere Informationen.

Sie können auch mehr über mich über den Link unten lesen

  http://en.wikipedia.org/wiki/Azim_Premji

  Herzlicher Gruss
  Geschäftsführer Wipro Limited
  Azim Hashim Premji