[ovs-dev] Fwd: Dringende overweging!76868

Lakshya Yashvir investwtme1 at gmail.com
Wed Nov 18 18:17:39 UTC 2020

Goedendag,

Ik vertegenwoordig een familie die geld dat hier in Zuid-Afrika is gespaard
(€ 45.000.000,00) moet investeren in een veilige economie in Europa.

De reden hiervoor is de onzekere druk van de pandemie op onze economie.

Heeft u investeringsvermogen? Of kunt u me gewoon helpen om het geld tegen
een vergoeding naar uw rekening te verplaatsen, zo ja, antwoord dan terug
zodat we een werkprocedure kunnen regelen die ons allebei beschermt.

Vriendelijke groeten,

Lakshya Yashvir

Reageer op: lakshyamail83 at gmail.com